Gör om gör rätt..

Det va riktigt skönt att rensa bort all skit man skrivit innan under åren :) Ser fram emot att börja om på nytt med bloggandet, gör om gör rätt ! Tanken är mest att det är så skönt att skriva av sig ibland. 
 
Jag har så mycket att se fram emot nu framöver! :) Det är snart dax att julpynta och allt mys vad det medför, som pyssel med kidsen...Lagon till jul hoppas jag att min guldiga iphone 5s kommer... Jag, Patrik, Pillan och Henke drar till Paris över nyår! till disneyland!! :D räknar dagarna ;) sen efter nyår är det dax för ultraljud! :) 
 
Kan därför säga att jag är rätt nöjd med livet, jag har underbara barn, världens bästa pojkvän och sjukt goa vänner ! <3
 
Pöss

Kommentarer
BFF säger:

Jag ska följa dig som en hööök, dig och dina hormoner <3

Svar: ;)
Cadmens

2013-11-20 | 16:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback