Mina barn 😍

Tiden bara springer förbi. Isabella Ă€r redan snart 6 mĂ„nader! ( pĂ„ julafton ) 😝

Hon Ă€r sĂ„ mysig och man blir helt varm av kĂ€rlek nĂ€r man tittar pĂ„ henne ❀ Pojkarna vill hĂ„lla henne hela tiden och pratar/busar med henne mycket 😃 
Är sĂ„ glad att hon blivit sĂ„ "accepterad" av Pontus och Alexander, va lite rĂ€dd nĂ€r hon lĂ„g i magen att det skulle bli lite avundsjuka 😬 men de har inte visat en enda tendens till de 😃 De har bara visat kĂ€rlek och visar stolt upp lillasyster ❀ Vart skulle jag vara utan mina barn! 

Försökte ta ett foto som vi skulle anvĂ€nda till julkort.. Det va lĂ€ttare sagt Ă€n gjort 😁 tre olika viljor ! NĂ€r den ena log sĂ„g den andra tjurig ut och den tredje blundade 🙈🙉🙊 av kanske 300 bilder blev 2(!) bra😐 voi voi 

Skulle vilja gĂ„ en fotokurs, sĂ„ man lĂ€r sig HUR man fotar bra. Det Ă€r skit samma om man har en bra kamera, man mĂ„ste kunna anvĂ€nda den med 😜

Nu Àr det mammavecka för pojkarna. Vill hitta pÄ nÄt riktigt roligt men har nÀstan fullt upp hela veckan med luciafirande, avslutningsfest mm...
Vi ska en svĂ€ng till knalleland pĂ„ fredag sĂ„ pojkarna fĂ„r köpa julklappar, jag tyckte det va sĂ„ roligt nĂ€r jag var liten 🎀 har alltid Ă€lskat att ge presenter 💕

I Ă„r Ă€r önskelistan kort... Champagneglas och en rosa morgonrock i frottĂ© ✌ Ett par fina mysiga tofflor med kanske 😍

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback